آواتار در متاورس

نام آواتار آمیخته با متاورس است و برای اینکه در مورد آواتار در متاورس بدانید بهتر است ابتدا در مورد متاورس بدانید.

1401 , بهمن 12

متاورس مشابه اصطلاح اینترنت در اوایل دهه 1970 است. در آن زمان تعریف اینترنت تقریباً غیرممکن بود، اما مردم ایده‌ای داشتند که این اینترنت چه چیزی را به همراه خواهد داشت. Metaverse همانطور که از نامش پیداست یک واقعیت دیجیتالی است که ترکیبی از واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، ارزهای دیجیتال و بازی‌های آنلاین است. البته از قبل پلتفرم هایی با آواتار و هویت مجازی داریم، اما آن ها یک نقص دارند و آن هم این است که همه آن ها بر روی یک پلتفرم کار می کنند. هدف متاورس کاهش سندرم فرد گرایی است. در این مورد، ما در مورد Metaverse Avatar و ساده ترین راه برای ساخت آن صحبت می کنیم. به ما بپیوندید تا ساده ترین مسیر را برای ایجاد آواتار متاورس آغاز کنیم.

متاورس چیست؟

قبل از ایجاد آواتار خود و ورود به Metaverse همیشه ایده خوبی است که بدانید در چه چیزی قرار دارید. شرکت مادر فیسبوک به نام متا، متاورس را محبوب کرد، اما مفهوم آن بسیار بزرگتر از یک شرکت است. Metaverse چیزی نیست جز یک محیط کامپیوتری که در آن افراد می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. چندین متاورس در حال حاضر در دسترس هستند، از جمله Meta's Horizon Worlds، Roblox، VRChat و غیره. برای استفاده کامل از هر یک از آن ها، به یک هدست VR نیاز دارید که می تواند گران باشد. با این حال، شما هنوز هم می‌توانید برخی از تجربیات متاورس را بدون تجربه کاوش کنید، بنابراین ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه بدون استفاده از VR یک آواتار به‌صورت رایگان ایجاد کنید.

آواتار در متاورس چیست؟

اگر مدتی است که در اینترنت بوده اید، باید قبلاً برای چندین حساب رسانه اجتماعی ثبت نام کرده باشید. بسته به پلتفرم، کاربران یا عکس های خود را برای پروفایل خود آپلود می کنند یا یک مدل دو بعدی یا سه بعدی از خود برای آن ایجاد می کنند. گفتگوی ما از آنجا شروع می شود. به زبان ساده، آواتار یک نمایش آنلاین از یک کاربر است. این هویت دیجیتال از فردی به فرد دیگر متفاوت است و می تواند ثابت یا متحرک باشد. آواتار در متاورس که به‌عنوان شکلک‌های دوبعدی برای استفاده کاربران هنگام صحبت با یکدیگر شروع شدند، اکنون سه بعدی شده‌اند و به‌عنوان نمایش‌های شما در دسته‌ای از بازی‌های اسنپ چت استفاده می‌شوند. آواتارها همچنان روشی هستند که بسیاری از کاربران رسانه‌های اجتماعی از آن ها برای تکرار آنلاین خود استفاده می‌کنند. شما می توانید آن را با توجه به وضعیت خود شکل دهید، مدل مو، لباس، لوازم جانبی و موارد دیگر را سفارشی کنید. به احتمال زیاد، شما در حال حاضر یک یا دو آواتار در متاورس دارید و امروز از آن ها استفاده می کنید. با این حال، آواتار بسیار بیشتر از آن است. به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید. افراد این فرصت هیجان انگیز را دارند که کل چشم انداز خود را در فضای مجازی شخصی سازی کنند، زیرا Metaverse نیز یک دنیای مجازی است. یکی از شگفت‌انگیزترین ویژگی‌های Metaverse، قابلیت شخصی‌سازی لباس، ویژگی‌های صورت و اندازه بدن است. در حین معاشرت با دوستان، می توانید انتخاب کنید که در یک کنسرت «مجازی» چه لباسی بپوشید و موارد دیگر. بنابراین، آواتار دقیقا چیست؟

آواتارها در متاورس بازنمایی فیزیکی افراد هستند. اکثر مردم آواتارهای خود را دقیقاً شبیه به آنچه در زندگی واقعی دارند می‌سازند. با این حال، می توانید آواتارهای متاورس خود را طوری سفارشی کنید که شبیه افراد دیگری باشند. برای ایجاد این آواتارهای متاورس می توان از برنامه های مختلف استفاده کرد. هر برنامه ویژگی هایی را ارائه می دهد. به عنوان مثال، می‌توانید یک خالق شخصیت کامل شوید، از کپی‌های واقعی و غیره استفاده کنید. شما باید انواع مختلفی از ویژگی هایی که هر برنامه ارائه می دهد را درک کنید.

چرا آواتار در متاورس مهم است؟

از آنجایی که دنیای مجازی مبتنی بر تعامل کاربر است، آواتار شما به شما امکان می دهد در اطراف متاورس حرکت کنید. آن را حضور آنلاین شخصی خود در نظر بگیرید. می توانید از آواتار خود در دنیای مجازی مختلف از جمله Decentraland استفاده کنید. در حالی که هنوز جزئیات زیادی وجود ندارد، یکی از ویژگی های هیجان انگیز توانایی جفت کردن آواتارهای متاورس خود با توکن های غیر قابل تعویض (NFT) است. بسیاری از شرکت های پوشاک تصمیم گرفته اند اقلام بی نظیری را برای متاورس ایجاد کنند. به عنوان مثال، نایک و آدیداس محصولات مختلفی را در متاورس عرضه کرده اند. پوشیدن کفش های نایک مورد علاقه خود را در دنیای مجازی خود در نظر بگیرید. بهترین بخش این است که طراحی آن برای شما منحصر به فرد خواهد بود. NFT ها مالکیت انحصاری و همچنین خدمات مختلف را در اختیار دارنده قرار می دهند. بسته به نوع آواتارهایی که ایجاد می کنید، به عنوان مثال، آواتارهای متاورس تمام بدن، می توانید کل چشم انداز خود را با NFT های خریداری شده سفارشی کنید تا اطمینان حاصل کنید که ظاهر آنلاین شما با شخصیت شما همخوانی دارد. همچنین می‌توانید هنگام صحبت کردن، لب‌ها را همگام سازی کنید، زیرا فناوری در تلاش است تا کل تجربه را تعاملی‌تر کند. امیدواریم با کمک حسگرها، در نهایت بتوانید حرکات دست را تقلید کنید.

انواع مختلف آواتار در متاورس چیست؟

آواتارها به تدریج متاورس را در بر می گیرند. هزاران نفر در حال ثبت نام برای برنامه هایی هستند که به آن ها امکان ایجاد آواتارهای متاورس را می دهد. برای استفاده حداکثری از تجربه متاورس خود، اکنون درک این انواع مختلف بسیار مهم است.

مشکلی پیش آمده

آواتارهای تمام بدن

این نوع آواتار علیرغم اضافه شدن قابلیت های نسبتا جدید، کل بدن شما را با استفاده از حسگرها نقشه برداری می کند و به شما امکان می دهد حرکات را به صورت دیجیتالی انجام دهید و به صورت آنلاین تعامل داشته باشید. در آینده می توانید تمام بدن خود را بسازید.

آواتارهای بدون پا

این یک آواتار سه بعدی محبوب است که در آن پاها در دنیای دیجیتال رندر نمی شوند. این امر نیاز به سنسورهای پا را از بین می برد و سیستم مورد نیاز برای استفاده از این آواتارهای متاورس را کاهش می دهد.

آواتار های VR

این آواتارهای متاورسی که معمولاً در سیستم‌های قدیمی‌تر یافت می‌شوند، به کاربر اجازه نمی‌دهند که ظاهر خود را ببیند زیرا کاربر فقط از منظر «اول شخص» می‌بیند.

آواتارها به صورت دو بعدی و سه بعدی

اولین نوع آواتار، آواتارهای دو بعدی بودند که فقط در تنظیمات دو بعدی استفاده می شدند. آواتارهای متاورس سه بعدی نمای چند زاویه ای بسیار واقعی تر و توانایی سفارشی کردن رنگ پوست، مو، شکل بدن و سایر ویژگی ها را ارائه می دهند.

چگونه Metaverse Avatar را به راحتی ایجاد کنیم؟

اگر نام آواتارهای متاورس را شنیده اید، احتمالاً به این فکر می کنید که دوست دارید دنیای مجازی از چه چیزی برای شناسایی شما استفاده کند. با این حال، این فناوری نسبتاً جدید است و تعداد کمی از مردم از آنچه باید انجام دهند آگاه هستند. خوشبختانه این مقاله تمام پاسخ های صحیح را در اختیار شما قرار می دهد. ما برترین هک های ایجاد آواتار را که تجربه آواتار متاورس شما را بهبود می بخشد، برجسته می کنیم.

مشکلی پیش آمده

برنامه ایجاد آواتار با کیفیت بالا را ردیابی کنید

برنامه های متعددی وجود دارد که به شما امکان می دهد یک آواتار ایجاد کنید. بهترین ابزار را برای اکوسیستمی که با آن کار می کنید انتخاب کنید.

با راه اندازی برنامه، فرآیند ایجاد Metaverse Avatar را شروع کنید

اکثر نرم افزارها از شما در مورد جنسیتتان می پرسند تا بهترین سبک را برای شما تعیین کنند. شما می توانید انتخاب کنید که یک عکس آپلود کنید تا سازنده آواتار بتواند شکلی شبیه به شما ایجاد کند. علاوه بر این، شما این امکان را دارید که به آواتارهای پخش کننده آماده رضایت دهید.

شکل را از آن خود کنید

این مرحله به شما این امکان را می دهد که ویژگی های صورت خود مانند اندازه بینی، شکل لب، اندازه چشم، اندازه مو، گزینه های رنگ و غیره را شخصی سازی کنید. آواتار خود را تغییر دهید تا خواسته های واقعی شما را منعکس کند.

شکل را شخصی سازی کنید

این مرحله به شما امکان می دهد اندازه بینی، شکل لب، اندازه چشم، اندازه مو، گزینه های رنگ و غیره را تغییر دهید. تغییراتی در آواتار خود ایجاد کنید تا خواسته های واقعی شما را منعکس کند.

نتیجه گیری در خصوص آواتار در متاورس

ما اغلب در مورد دنیای متاورس از کارشناسان فنی می شنویم، پس از اینکه این تکامل تکنولوژیکی اینترنت را تحت تأثیر قرار داد. همچنین نامناسب است که ادعا کنیم درباره این جامعه رو به رشد اطلاعات زیادی داریم. به هر حال، این نشان دهنده آینده اینترنت است و اطلاعات کمی در مورد آن وجود دارد. با این حال، آواتارها برای موفقیت متاورس ضروری هستند.

برچسب ها:

متاورس – متاورس چیست – آواتار – آواتار چیست؟ - آواتار در متاورس

لینک مقاله:

avatar-in-the-metaverse

محمد فلاح Fallah@ad.irpsc.com

من در تلاش هستم دنیای حقیقی را با استفاده از هوش مصنوعی، هوشمند سازی کنم. ابتدا این کاربردها را در یک فضای متاورسی (متاورس رنگ) به عنوان یک جهان موازی به نمایش می‌گذارم.

محبوب ترین مقاله ها

<
>


مشکلی پیش آمده
حسین قدیدی

1401,خرداد 30

تشکر از زحمات شما پسیار عالی بود

برای ثبت نظر وارد شوید

ثبت نظر

محمد فلاح

محمد فلاح

من در تلاش هستم دنیای حقیقی را با استفاده از هوش مصنوعی، هوشمند سازی کنم. ابتدا این کاربردها را در یک فضای متاورسی (متاورس رنگ) به عنوان یک جهان موازی به نمایش می‌گذارم.

بیشترین بازدید

متاورس استاندارد

استاندارد های متاورس

سعید زاجکانی

1401,خرداد 30

ادی آزاد شده در متارنگ آبادی تازه آزاد شده آبادی تازه آزاد شده در متارنگ آبادی ها در متارنگ آبادی ها در متاورس رنگ جزئیات آبادی ها در متارنگ خرید زمین آبادی آزاد شده

متاورس ملی

1401,مرداد 23